Продавець "Лакілайф" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1271 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день. Віримо в наші Збройні сили та допомагаймо їм! Все буде Україна!!!

"Лакі Лайф"
+380 (63) 363-58-45
Кошик
впередназад
Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 2Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 3Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 4Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 5Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 6Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 7Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 8Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD, фото 9

Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD

1 833,15 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: D-1/085z_PN358MV
Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRAD
Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматична ALTRADНемає в наявності
1 833,15 ₴
+380 (63) 363-58-45
Маргарита, Олександр
+380 (63) 363-58-45
Маргарита, Олександр
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Тачка садово-будівельна D-1 одноколісна 85 л 160 кг 14" (3,50-8) пневматичне колесо ALTRAD

Колеса
Саме на нього припадає основна вага переміщених матеріалів і саме воно їздить вибоями та вибоями, а отже, має бути міцним і забезпечувати плавний хід. Для кращої амортизації використовують колеса великого діаметра (35-45 см), на диски надягають покришку, а за потреби вставляють всередину камеру. Безкамерні варіанти краще — у разі пошкодження їх можна завульканізувати, тоді як проколоту камеру доведеться міняти.

У вісь іноді вставляють металевий підшипник, що неабияк полегшує перебіг. Він вимагає змащення (деякі виробники закладають олію на весь термін експлуатації колеса), але у разі несвоєчасного змащування він іржавіє, а в разі потрапляння піску або цементу його може заклинити. Утопити підшипник герметично — заняття дороге та виправдовує себе тільки на професійних тачках. Набагато більш невибагливий варіант із пластиковою втулкою. Вона не іржавіє, не вимагає змащення, непогано витримує високі температурні навантаження й має досить гарну зносостійкість.

Корито (Кузов)

Корито тачок зроблене з високоякісної сталі. Але, з огляду на те, що уміст, що транспортується, нерідко є дуже агресивним щодо металу середовищем і сприяє виникненню іржі, матеріал оцинковують.
Жорсткість виробів багато в чому визначається товщиною металу. Правильно сконструйований кузов максимально знижує фізичне навантаження під час роботи. Трапецієподібна форма без швів, плоска квадратна конфігурація дно та помітно скошена передня частина — подібне компонування не випадкове. У таку тачку зручно завантажувати й сипкими, і великогабаритні матеріали навіть вище країв. До того ж на плоскій поверхні вміщається набагато більше предметів правильної геометричної форми, чи то брус, цегла, бетонні блоки тощо. (особливо, якщо розкласти їх рівними рядами). Нарешті скошений передній край сприяє оптимальному розподілу ваги — на руки припадає від 10 до 30% навантаження, решта — на колесо.
На тачках деяких виробників є бічні та передні ребра жорсткості, що забезпечують міцність стін кузова та виключають його деформацію навіть під час перевезення дуже важких вантажів. Однак для роботи з сипкими та рідкими середовищами ребра жорсткості заважають — рифлена поверхня перешкоджає повному стіканню матеріалу (наприклад, цементного або вапняного розчину) і його доводиться скребкувати лопатою. Додаткову міцність кузова та стійкість до ударів надають загнуті борти, така технологія також унеможливлює порізи про метал у процесі роботи.

Рама

Фабрика тачок "ДЕТЕКС" виробляє раму із суцільногентої труби та стиків. У цьому разі кузов не відвалиться "випадково" в найневідповідніший момент.
Дуже важлива форма каркаса. У разі неправильного вигинання, якими б добрими не були кузов і колеса, тачку доведеться штовхати, залучаючи м'язи рук і плечового пояса і у такий спосіб ускладнюючи собі роботу. Рама має охоплювати корито, створюючи для нього опір знизу, спереду та притримуючи ззаду.

 

Ручки тачки зобов'язані бути довгими та широко розставленими, щоб між ними легко поміщалася корпус людини. Це виключає навантаження на хребет і забезпечує найбільшу маневровість у керуванні пристроєм.
Легше всього штовхати тачку завдяки природному положенню тіла, коли руки випрямлені вздовж тулуба. Зап'ясток під час захоплення би не варто повертатися, тому рама має мати характерний вигин.
Обидві долоні під час захоплення мають бути строго паралельні, це стосується й спорожнення кузова. Зручно, коли ручки мають неслизьку поверхню або пластмасові рифлені насадки з заглибленнями для пальців.

Комплектація
Постачається в розібраному вигляді.

Рама, корито, кріплення, 1 колесо.

 

 

Характеристики
Основні
ВиробникAltrad
Користувацькі характеристики
БрендALTRAD
Вантажність160 кг т
МoдельD-1
Назва товаруТачка
Призначеннясадово-будівельна
Особливостіодноколісна
Розмір колеса14" (3,50-8)
Тег#СадГородДа
Типпневматичне
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 833,15 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner