Тачка D-3 одноколісна 100 л 200 кг 15" (4,00-8) поліуретан ALTRAD
2 897,40 ₴
- Немає в наявності
- Код: D-3/100z6_PU408MB
- +380 (67) 391-07-20
Тачка будівельно-садова одноколісна "DETEX" D-3 100л 200кг 15" (4,00-8) полиуретан
Ручна тачка з містким кузовом об'ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипких) і максимальною вантажністю 180 кг.
Колеса
Саме на нього припадає основна вага переміщених матеріалів і саме воно їздить вибоями та вибоями, а отже, має бути міцним і забезпечувати плавний хід.
Для кращої амортизації використовують колеса великого діаметра (35-45 см), на диски надягають покришку, а за потреби вставляють всередину камеру. Безкамерні варіанти краще — у разі пошкодження їх можна завульканізувати, тоді як проколоту камеру доведеться міняти.
У вісь іноді вставляють металевий підшипник, що неабияк полегшує перебіг. Він вимагає змащення (деякі виробники закладають олію на весь термін експлуатації колеса), але в разі несвоєчасного змащування він іржавіє, а у разі потрапляння піску або цементу його може заклинити. Утопити підшипник герметично — заняття дороге та виправдовує себе тільки на професійних тачках. Набагато більш невибагливий варіант із пластиковою втулкою. Вона не іржавіє, не вимагає мастила, непогано витримує високі температурні навантаження й має досить гарну зносостійкість.
Корито (Кузов)
Корито тачок зроблене з високоякісної сталі. Але, з огляду на те, що уміст, що транспортується, нерідко є дуже агресивним щодо металу середовищем і сприяє виникненню іржі, матеріал оцинковують.
Жорсткість виробів багато в чому визначається товщиною металу. Правильно сконструйований кузов максимально знижує фізичне навантаження під час роботи. Трапецієподібна форма без швів, плоска квадратна конфігурація дно та помітно скошена передня частина — подібне компонування не випадкове. У таку тачку зручно завантажувати й сипкими, і великогабаритні матеріали навіть вище країв. До того ж на плоскій поверхні вміщається набагато більше предметів правильної геометричної форми, чи то брус, цегла, бетонні блоки тощо. (особливо, якщо розкласти їх рівними рядами). Нарешті скошений передній край сприяє оптимальному розподілу ваги — на руки припадає від 10 до 30% навантаження, решта — на колесо.
На тачках деяких виробників є бічні та передні ребра жорсткості, що забезпечують міцність стін кузова та виключають його деформацію навіть під час перевезення дуже важких вантажів. Однак для роботи з сипкими та рідкими середовищами ребра жорсткості заважають — рифлена поверхня перешкоджає повному стіканню матеріалу (наприклад, цементного або вапняного розчину) і його доводиться скребкувати лопатою. Додаткову міцність кузова та стійкість до ударів надають загнуті борти, така технологія також унеможливлює порізи про метал у процесі роботи.
Фабрика тачок "ДЕТЕКС" виробляє раму із суцільногентої труби та стиків. У цьому разі кузов не відвалиться "випадково" в найневідповідніший момент.
Дуже важлива форма каркаса. У разі неправильного вигинання, якими б добрими не були кузов і колеса, тачку доведеться штовхати, залучаючи м'язи рук і плечового пояса і у такий спосіб ускладнюючи собі роботу. Рама має охоплювати корито, створюючи для нього опір знизу, спереду та притримуючи ззаду.
Комплектація
Постачається в розібраному вигляді.
Рама, корыто, крепеж, 1 поліуретанова колесо.
Основні | |
---|---|
Виробник | Altrad |
Користувацькі характеристики | |
Бренд | ALTRAD |
Мoдель | D-3 |
Матеріал | Поліуретан |
Назва товару | Тачка |
Призначення | садово-будівельна |
Особливості | одноколісна |
Розмір колеса | 15" (4,00-8) |
Тег#СадГород | Да |
- Ціна: 2 897,40 ₴